Peasponsor
2021
02. juuli 2021
#challengeratasepp vol 5 - paneme end koos 60 päevaks proovile
01. juuli 2021
Kõik vajalik randmel alati kaasas
24. mai 2021
20 maratoni 10 järjestikuse päevaga - numbrid ja statistika
24. mai 2021
20 marathons in 10 days all under 3 hours - numbers and statistics
06. mai 2021
#challengeratasepp vol 4 - jookseme koos 20 maratoni 10 päevaga
18. märts 2021
Koroona poolt kujundatud fookused
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
Kõik postitused
02. juuli 2021

#challengeratasepp vol 5 - paneme end koos 60 päevaks proovile

5. oktoobril alustan Fuerteventural 60-kordset ultratriatlonit - st 60 järjestikusel päeval teen iga päev ühe täispika triatloni (3,8 km ujumist + 180 km ratast + 42.2 km jooksu). 60 päeva jooksul ujun 228 km, sõidan ratast 10800 km ning jooksen 2532 km. Selle ettevõtmise korraldan endale ise ja olen ainuke osaleja.
Foto: Jakob Meier

Sarnaselt varasematele aastatele saad sinagi selle distantsi oma meeskonnaga läbida. 

  1. Pane kokku oma meeskond, kas oma sõpradest, kolleegidest või lihtsalt tuttavatest, ning läbi meeskonnaga samad distantsid.
  2. Registreeri oma tiim hiljemalt 4. augustiks kell 24.00.
  3. Stardipauk sulle (ja su meeskonnale) on 6. august. 60 päeva hiljem, hiljemalt 4. oktoobriks peab teil meeskonna peale kokku olema ujutud 228 km, sõidetud ratast 10800 km ning joostud 2532 km.
  4. Meeskonna suurus ei ole piiratud. Teid võib olla kas 2, 10, 15, 25 või rohkem liiget. Samuti ei mängi rolli vanus ega sugu. Oluline tingimus on aga see, et alates katsumuse esimesest päevast meeskonda enam suurendada ei saa. Mida see tähendab? Meeskond peab arvestama sellega, et kui keegi katsumuse ajal ära langeb (nt haigus, väsimus, ülekoormus vms põhjusel) ega saa oma osa teha, siis peavad ülejäänud meeskonna liikmed olema valmis ära katma ka kõrvale jäänud liikme osa.
  5. Kui palju keegi sinu meeskonnas iga päeva lõikes ujub, sõidab ratast või jookseb, on meeskonna enda otsustada. Oluline on, et iga viieteistkümnenda päeva lõpuks peab olema läbitud vähemalt veerand distantsidest. Teisisõnu:
  • 15. päevaks peab olema vähemalt (alati võib rohkem olla) 57 km ujutud, 2700 km ratast sõidetud ning 633 km joostud;
  • 30. päevaks peab olema vähemalt (alati võib rohkem olla) 114 km ujutud, 5400 km ratast sõidetud ning 1266 km joostud;
  • 45. päevaks peab olema vähemalt (alati võib rohkem olla) 171 km ujutud, 8100 km ratast sõidetud ning 1899 km joostud;
  • 60. päevaks peab olema vähemalt 228 km ujutud, 10800 km ratast sõidetud ning 2532 km joostud.
Tähtis ei ole, kas ujud sees või väljas, kas kasutad kalipsot või mitte, kas sõidad maanteeratast, mägiratast, linnaratast, tõukeratast või pukki, kas jooksed välitingimustes või jooksulindil. Samuti ei pea meeskonna liige sportima oma osa ühte jutti ja igal päev. Näiteks kui ühe inimese ülesandeks on sõita konkreetsel päeval 40 km ratast, siis ta võib seda teha ühe sõiduna või jagada distantsi osadeks.

Tegemist ei ole meeskondadevahelise mõõduvõtuga. See tähendab, et esmatähtis on kogu katsumus meeskonnana läbida ning kogeda eneseületusega kaasnevat emotsiooni. Kuna aga seekord ei ole päevased maksimaalsed distantsid (erinevalt esimesest aastat) kuidagi piiratud, siis on huvitav ikkagi näha, kui kiiresti esimene meeskond kõikide distantsidega ühele poole saab.

Meeskonna saad registreerida SIIN.