Peasponsorid
2018
13. august 2018
Saksa ultratriatlon: meeletus palavuses jõin ära 2,5 ämbrit vett
07. august 2018
Ilm - ultratriatloni neljas distsipliin
19. juuli 2018
Austria ultratriatlon: 33 tunniga sõin 6 päeva energiakulu
15. juuli 2018
Austria ultratriatlon: 126.6 km rasket jooksu pani küsima, kas suudan seda kohe jälle korrata
13. juuli 2018
Austria 3-kordne ultratriatlon: rattaga Pärnust Poola. Pausideta.
12. juuli 2018
Austria ultratriatlon: läbi tugeva valu uue rekordini
05. juuli 2018
Keha võime pikalt sportida kaob kiiresti 
28. juuni 2018
Veel 8 päeva ootamist
25. juuni 2018
Toit, mis teeb mind väsimatuks
21. juuni 2018
Kas puhkenädalal viskan jalad seinale?
14. juuni 2018
Kas mu avameelsus on konkurentidele eeliseks?
11. juuni 2018
Treeningutega finišis. Ootan starte.
07. juuni 2018
Ujumise abil võimekamaks jooksjaks
30. mai 2018
Kuidas kaalulangus tulemuseks vormistada?
25. mai 2018
Forerunner - asendamatu info mu randmelt
21. mai 2018
Hullumeelne treeninglaager - 16 päevaga kondiaurul 2328 km
15. mai 2018
Olen 844 km jooksmiseks valmis
02. mai 2018
Kaks korda mudas kinni ja kukkumine - ikkagi rekordilähedane jooks
24. aprill 2018
Mu jooksutehnika on kaugel ideaalsest
27. märts 2018
Mahukad jooksutsüklid põletasid rauda ja D-vitamiini ereda leegiga
21. märts 2018
Spordiparadiis Playitas - minu 20-kordse ultratriatloni staap
05. märts 2018
Hooaeg algas edukalt, kuid see on alles algus ...
07. veebruar 2018
Jooksuvõimekus selle hooaja mammutkatsumuseks olemas
08. jaanuar 2018
Treeningmaht kui arendavate treeningute kõrvalprodukt
2017
2016
2015
2014
Kõik postitused
21. juuni 2018

Kas puhkenädalal viskan jalad seinale?

Talvisel perioodil treenisin enamast 3+1 põhimõttel. Teisisõnu tegin kolm koormusnädalat ja ühe nädala taastumiseks. Alates aprillist läksin üle 2+1 formaadi juurde. Puhkenädal ei tähenda minu puhul kaugeltki jalad seinal puhkamist. Tavaliselt teen taastumisnädalal kõigest ühe trennivaba päeva, kuid mitte alati. Kergemal nädalal tõmban ennekõike tagasi jooksude ja rattasõitudega, vees käin enamasti ikka viiel korral. Puhkenädal käin korra ka Timo juures massaažis ja veedan võimalikult palju aega Rasmusega.


Kuna eelmine nädal oli mul viimane taastumisnädal enne 6. juulil algavat 3-kordset ultratriatloni, siis on sobiv aeg sulle sellest veidi lähemalt kirjutada.


Juuresolevast tabelist näed, mida ja palju ma tegin. Puhkenädalal treenin ajaliselt tagasihoidlikumalt. Näiteks eelmine nädal tegin trenni 11,5 tundi. Üldiselt teen ka mõned intensiivsed treeningud - korra kindlasti vees ning korra rattal või joostes. Näiteks kolmapäeval oli mul 3.5 km ujumist, mis hõlmas endas 3 km jagu režiime. 

Laupäeval võtsin osa Otepää Ironman 70.3 võistlusest, kus tegin väga korraliku pingutuse vees ja rattal. Mõlema alaga jäin väga rahule. Veetunnetus ja käte töövõime olid suurepärased. See kõik väljendus minu kohta väga heas ujumise ajas - 1.9 km läbimiseks kulus 31:24. Lisaks ujumisele valmistas head meelt ka töövõime rattal - suutsin Otepää raskel 800 tõusumeetriga võistlustrassil pedaalida 90 km keskmise kiirusega 38 km/h.


Mis järgmiseks?


Esmaspäevast algas mul viimane ettevalmistav treeningtsükkel, kus ennekõike on palju rõhku ujumisel. Samas on kavas ka teha paar pikka rattasõitu, et keha oleks võimeline võistluse raames muretult 540 km rattasadulas olema.


***

Minu hooaja suurettevõtmiseks on kõigest mõne kuu pärast algav 20-kordne ultratriatlon. Treeningutega olen selleks katsumuseks juba valmis, nüüd vaja veel katsumuse eelarve kokku saada. Üksi ma seda korda saata ei suudaks. Sinu toetus on vajalik. Toeta ja ela kaasa - vaata lähemalt www.raitratasepp.ee. Kõikide toetajate vahel loosin välja mitmeid auhindu oma koostööpartneritelt ning tänutäheks panen toetajad fännisärgile ja saateauto kapotile. Aitäh toetamast!